Werken bij SNG: relatie- en servicebeheerder

Robbert (1978) werkt sinds 2008 bij SNG als relatie- en servicebeheerder. “SNG denkt in mogelijkheden, niet in beperkingen, daar houd ik van.”


Wat doe jij bij SNG?

“Ik heb een heel afwisselende functie. Ik ben betrokken bij de implementatie van de services bij derden. Ik doe intakes waar ik de informatie bij derden inventariseer zodat duidelijk wordt welke services van SNG gebruikt kunnen worden. Ik ben ook betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe services en doorontwikkeling van bestaande services.”

Hoe ziet jouw dag eruit?

“Ik begin de dag met een stand up en heb vaak overleggen met externen zoals derden, partijen die willen aansluiten bij SNG. Daarnaast ben ik beschikbaar voor problemen waar de helpdesk niet uitkomt, inventariseer ik de impact van wijzigingen in programmatuur op bestaande services en koppel ik signalen die we ontvangen terug zodat we onze services blijven verbeteren.”

SNG is een mooie organisatie met veel oog voor de mens en medewerker.

Wat spreekt jou aan in de werkwijze van SNG?

“SNG denkt in mogelijkheden, niet in beperkingen. Door de focus te houden op de functionele waarde van nieuwe services voor alle betrokken partijen, wordt een meerwaarde voor de hele keten gerealiseerd. De services van SNG zorgen ervoor dat de informatieverstrekking zo efficiënt mogelijk verloopt. De hele keten kan met de services van SNG profiteren van de efficiency.”

Waarom heb je voor SNG gekozen?

“Ik was al gedetacheerd bij SNG. Wat me vooral opviel, was de prettige bedrijfscultuur, het respect voor de medewerkers en de fijne samenwerking met het bestuur. Ik wilde graag bij SNG blijven. Het is een mooie organisatie met veel oog voor de mens en medewerker.”

Wat is jouw leukste ervaring bij SNG?

“De uitjes zijn altijd geweldig. Dat is goed voor de sfeer en samenwerking. Het zorgt ervoor dat je eigenlijk alles durft te zeggen, door alle lagen heen en dat er naar je geluisterd wordt.”