Wil jij je ontwikkelen en doorgroeien in applicatiebeheer?
Haal jij voldoening uit het troubleshooten
en bezig zijn met complexe puzzels?
Dan is de functie van technical support engineer iets voor jou!
Wat doet SNG?
Onze missie: vanuit samenwerking bedenkt en creëert SNG effectieve oplossingen voor informatiseringsvraagstukken van maatschappelijke aard.
We geven invulling aan ketenvoorzieningen en functionaliteiten in overheidsprogramma’s, onder andere voor de keten voor derdenbeslag. We zorgen voor het digitaal veilig ontsluiten van privacygevoelige informatie voor gerechtsdeurwaarders, lokale overheden en organisaties in het publieke domein.
Om maatschappelijke impact te creëren voor mensen met schulden hebben we Schuldenwijzer ontwikkeld. Een onafhankelijk platform wat burgers informatie biedt over hun schuldpositie.
Wat ga je als technical support engineer doen?
Het applicatielandschap van SNG is flexibel en veelzijdig opgebouwd, waardoor het breed toepasbaar is. SNG wisselt met veel organisaties berichten uit. Het is een technische complexe werkomgeving die veel uitdaging biedt.
Als technical support engineer ben jij de sleutel tot het oplossen van helpdesk calls. Je ondersteunt gebruikers en softwareleveranciers bij het effectief benutten van onze dienstverlening en oplossingen. Dagelijks monitor je zorgvuldig onze services en analyseer je incidenten om snel en doeltreffend te handelen.
Je beheert en onderhoudt onze waardevolle kennisbank en FAQ, waarmee je niet alleen gebruikers ondersteunt, maar ook bijdraagt aan het constant verbeteren van onze helpdeskprocessen.
De projecten waar SNG aan werkt kenmerken zich vaak door een technische diepgang en een scrum softwareontwikkelingsmethode. Samen met een gedreven team werk je aan innovatieve oplossingen met een duurzaam karakter en impact op de samenleving.
Met wie werk je samen?
Je komt te werken in een dynamisch team van enthousiaste professionals, waarin elkaar verder helpen voorop staat. Je werkt zij aan zij met getalenteerde collega’s die dezelfde passie voor ICT delen. Samen kijken jullie kritisch naar de vraag en streef je naar continu verbetering.
Binnen dit team is er ruimte voor technische groei en ontwikkeling. Je krijgt de kans om nieuwe kennis op te doen en de vrijheid om te experimenteren en te innoveren. Hierbij word je gemotiveerd door je collega’s en zij helpen je bij je professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Wat neem je mee voor SNG?
Als technical support engineer leer je snel. Je bent gedreven om complexe vraagstukken aan te pakken. Je bent analytisch van aard en je gaat tot het uiterste om de oorzaak van de verstoringen te achterhalen.
Je werkt erg zorgvuldig en bent stressbestendig. Je communiceert makkelijk en bent sociaal vaardig.
Je vindt het leuk mensen te helpen en je begrijpt het belang van goede dienstverlening en samenwerking.
Je hebt ervaring met het afhandelen van technisch complexe helpdeskincidenten en bij voorkeur kennis van ITIL en ASL of soortgelijke processen. Je bent nieuwsgierig, kijkt kritisch naar je eigen werk en hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Ook ben je in staat om de vertrouwelijkheid van informatie in te schatten en hier discreet mee om te gaan.
Je bent klaar om bij te dragen aan een Helpdesk die op rolletjes loopt.
Wat bieden wij jou?
Je komt te werken in een organisatie gericht op de mens en dat vind je terug in de cultuur en samenwerking. Vanzelfsprekend werken we hybride bij SNG. Onze uitgangspunten zijn vertrouwen, verbinding en vakmanschap.
Je krijgt eigen verantwoordelijkheid en kunt in zelfstandigheid je werk doen. Dat doen we vanuit een aangename werkomgeving midden in de natuur in het midden van het land.
We kennen een formele buitenwereld en een veilige en laagdrempelige binnenwereld, waarin hard gewerkt en veel gelachen wordt. Door de dynamiek en uitdagende werkzaamheden kun je veel bij ons leren. We ondersteunen je, zodat jij je verder kunt ontplooien.
SNG heeft een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een opleidingsbudget, dertiende maand en goede verzekeringen.
Spreekt de functie je aan?
We ontvangen graag per e-mail je motivatiebrief en CV. Deze kun je richten aan Kim of Tietia van HR via e-mailadres hr@sng.nl. Een screening maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen? Ben je nieuwsgierig en wil je eerst verkennen? Dan kun je bellen met of mailen naar Kim of Tietia, te bereiken via 088 6389300, of hr@sng.nl.
We verkennen. We realiseren. Voor maatschappelijk resultaat.