Ben je een enthousiaste helpdesk medewerker met een technische achtergrond? Wil jij je ontwikkelen en doorgroeien in applicatiebeheer? Haal jij voldoening uit het troubleshooten van complexe puzzels. Dan is deze functie iets voor jou!
Als helpdesk medewerker bij SNG denk en werk je actief mee aan het professionaliseren en het optimaliseren van de helpdeskprocessen ten behoeve van de dienstverlening van SNG. Het applicatie landschap van SNG is generiek opgezet en ondersteunt op deze wijze vele berichtuitwisselingen. De continue doorontwikkeling van deze applicaties en het feit dat SNG met vele organisaties berichten uitwisselt maakt dat het een technisch complexe en uitdagende werkomgeving is.
De functie
- Je registreert en handelt helpdesk calls rondom de technische dienstverlening van SNG af.
- Je ondersteunt gebruikers en softwareleveranciers bij het gebruik van het technische dienstverlening van SNG.
- Je analyseert incidenten.
- Je beheert de FAQ en de knowledge base.
- Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks monitoren van de services.
- Je draagt zorg voor een adequate registratie en eventuele escalatie van storingen en incidenten.
Wie ben jij?
Je hebt goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en je bent sociaal vaardig. Je leert snel en vindt het leuk om in complexe vraagstukken te duiken. Je bent analytisch van aard en je gaat tot het uiterste om uit te zoeken waar de oorzaak van de verstoringen zit. Je werkt erg zorgvuldig, je kijkt kritisch naar je eigen werk en je bent bereid om hier verantwoording over af te leggen. Je bent stress bestendig en in staat om vertrouwelijkheid van informatie in te schatten en hier discreet mee om te gaan. Een goede dienstverlening, loyaliteit en collegialiteit staan bij jou hoog in het vaandel.
Functie-eisen
- Je hebt HBO werk- en denkniveau.
- Je hebt ervaring met het afhandelen van helpdesk incidenten die technisch van aard zijn.
- Het is een pré als je kennis hebt van ITIL en ASL- of soortgelijke processen en als je deze kan toepassen.
Wat kun je van ons verwachten?
Je komt te werken in een kleinschalige en aangename werkomgeving in het midden van het land. Onze organisatie is sterk gericht op de mens en dat vind je terug in de cultuur en samenwerking met anderen. Er wordt op een prettige manier hard gewerkt en er wordt gelachen. Je toekomstige collega’s zijn gedreven, betrokken, open en collegiaal. Door dynamische en uitdagende werkzaamheden te bieden krijg je de mogelijkheid veel te leren. Daarnaast word je ondersteund in je ontwikkeling zodat je je kunt ontplooien tot een professional op jouw vakgebied.
Bovendien heeft SNG een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een opleidingsbudget, dertiende maand en goede verzekeringen.
Ook krijg je de mogelijkheid om een wezenlijke maatschappelijke bijdrage te leveren in Nederland.
Solliciteren
Spreekt de functie je aan? Dan ontvangen we graag per e-mail je motivatiebrief en CV. Deze kun je richten aan Kim van Zanten of Tietia van Gaans via e-mailadres hr@sng.nl.
Een uitgebreide screening maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Als je nog vragen hebt over de functie of de procedure kan je deze ook telefonisch of per e-mail aan Kim van Zanten of Tietia van Gaans stellen op 088 6389300 of hr@sng.nl.